1 Լաւ է ա մի չոր պատառը՝ խաղաղութիւնով, քան թէ մի տուն լիքը մորթուած ոչխար՝ կռիւով։
2 Իմաստուն ծառան կ’տիրէ բ նախատինք բերող որդիի վերայ. Եւ եղբայրների մէջ ժառանգութեան բաժին կ’առնէ։
3 գ Արծաթի համար հալոց կայ եւ ոսկիի համար՝ քուրայ, բայց սիրտերը քննողը Տէրն է։
4 Չարագործը ականջ է դնում անիրաւ շրթունքների, ստախօսը լսում է կորստական լեզուին։
5 դ Աղքատին ծաղր անողը նորա Արարչին է անարգում, ե ձախորդութեան վերայ ուրախացողը անպատիժ չի մնալ։
6 զ Ծերերի պսակը որդկանց որդիքն են, եւ որդկանց պարծանքը՝ իրանց հայրերը։
7 Տխմարին չի վայելիլ բարձրախօս շրթունքները, ո՞ւր մնաց որ ազնուականին՝ ստախօս շրթունքը։
8 է Ընծան պատուական քար է ունեցողին համար. Ուր որ էլ դառնայ՝ յաջողվում է։
9 ը Յանցանքը ծածկողը բարեկամութիւն ուզող է, բայց թ խօսքը կրկնողը մտերիմ բարեկամներին կ’բաժանէ։
10 Յանդիմանութիւնը աւելի է ազդում խոհեմին, քան թէ հարիւր հարուածը՝ յիմարին։
11 Միշտ ապստամբութիւն է ուզում չարը, բայց մի անգութ պատգամաւոր կ’ուղարկուի նորան։
12 Լաւ է ժ մարդիս մի ձագերը կորցրած արջ պատահէ, եւ ոչ թէ յիմարն իր յիմարութեան ժամանակ։
13 ի Լաւութեան փոխարէն ով որ չարութիւն հատուցանէ նորա տանիցը չարիքը չի հեռանալ։
14 Ջրի արձակման նման է կռիւի սկիզբը. Բայց լ վէճը չ’բորբոքուած դու ետ քաշուիր։
15 խ Անզգամին արդարացնողը, եւ արդարին անզգամ անողը, երկուսն էլ զզուելի են Տիրոջը։
16 Ի՞նչ պէտք է յիմարի ձեռքին իմաստութիւն առնելու գինը, քանի որ խելք չ’ունի։
17 ծ Ամեն ժամանակ սիրող է բարեկամը, եւ եղբայրը նեղ օրուան համար է ծնուած։
18 կ Պակասամիտ մարդը ձեռքը երաշխաւորութեան կ’տայ, եւ գրաւ կ’լինի իր ընկերի առաջին։
19 Յանցանքը սիրող է կռիւ սիրողը, հ իր դուռը բարձրացնողը կործանման է ման գալիս։
20 Ծուռ սրտի տէրը բարութիւն չի գտնիլ, եւ ձ լեզուն ծռողը չարութեան մէջ կ’ընկնի։
21 ղ Յիմարը տրտմութիւն է իր ծնողի համար, եւ տխմարի հայրը չի ուրախանալ։
22 ճ Ուրախ սիրտը օգտակար է ինչպէս դեղ, մ բայց կոտրած սիրտը ոսկորները կ’չորացնէ։
23 Ամբարիշտը կաշառքը ծոցիցն առնում է, յ որ ծռէ իրաւունքի ճանապարհները։
24 ն Իմաստութիւնը հասկացողի առաջին է, բայց յիմարի աչքերի համար՝ աշխարհքի ծայրումը։
25 շ Յիմար որդին տրտմութիւն է իր հօր համար, եւ դառնութիւն իր ծնողի համար։
26 ո Արդարի վերայ էլ տուգանք դնել լաւ չէ, նաեւ իշխաններին ծեծել՝ ուղղութեան համար։
27 չ Իր խօսքերը զսպողը գիտութիւն գիտէ. Եւ ծանրաբարոյ մարդը խոհեմ է։
28 պ Յիմարն էլ լռելով իմաստուն կ’համարուի, եւ իր շրթունքը խփողը՝ հանճարեղ։
Առակաց 17